Subject: Taotlus_valjastada_luba_teehoiuvaliste_toode_tegemiseks_riigitee_maal_
From: Rene Rajamäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 18:11:31 +0300

Tere.

Esitan taotluse valjastada luba teehoiuvaliste toode tegemiseks riigitee
maal nr 11290 Tallinna-Lagedi tee km 5.14 ja km 6.00.

11290 Tallinna-Lagedi tee T2 km 5.14.

11290 Tallinna-Lagedi tee T5 km 5.14 kuni km 5.17.

11290 Tallinna-Lagedi tee T2 km 5.14 kuni km5.16.

11290 Tallinna-Rapla raudtee 200 km 6.00.

11290 Tallinna-Lagedi tee T5 km 6.00.

Tööd teostatakse seoses vee- ja survekanalisatsioonitorustike ehitamisega
vastavalt projektile riigitee maaüksuste piires ja tee kaitsevööndis.

Tööde algus 7.04.2025 kuni 31.07.2025

Lugupidamisega

Rene Rajamäe

Tel. 50 25 785

AS TERRAT
Meistri tee 4, Tutermaa küla, Harku vald, 76617, Harjumaa.
Reg nr: 10095208

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Üldtelefon:    679 0977

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.